مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-18سياسي

بادامچیان: فهرست مؤتلفه با شعار «تحول و تکامل» در انتخابات حضور می یابد


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، برنامه انتخاباتی این حزب با شعار «تحول و تکامل» را تشریح کرد و گفت: ما برای وحدت آماده هستیم منتها وحدت براساس ضوابط و شاخصه ها! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - انتخابات 11 اسفندماه در شرایطی برگزار می شود که قرار است مردم پای صندوق های رأی ترکیب ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مشخص نمایند و در کمتر از سه ماه باقی مانده تا آن روز، احزاب و جناح های سیاسی در حال برنامه ریزی برای جلب آراء مردم و در اختیار گرفتن اکثریت مجلس هستند.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی است که بعد از درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی سکان این تشکیلات را به عهده گرفت؛ مؤتلفه اسلامی از احزاب دیرپایی اصولگراست که کنار جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین و جبهه پیروان خط امام و رهبری جریان راست سنتی را نمایندگی می کنند؛ مؤتلفه و احزاب فوق الذکر از انتخابات سال 1400 با تشکیل شورای وحدت جریانی جدا از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تشکیل دادند تا در انتخابات ها برنامه ریزی خود را داشته باشند.

متن زیر مصاحبه تفصیلی تسنیم با اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی است که می خوانید؛ بخش های مهم این مصاحبه به شرح زیر است: ـ در یکی این استانها به فردی گفتم این کسی که رأی می دهید آدم نامناسبی است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: فهرست مؤتلفه با شعار «تحول و تکامل» در انتخابات حضور می یابد

بادامچیان: فهرست مؤتلفه با شعار «تحول و تکامل» در انتخابات حضور می یابد