مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 06:002023-11-26سياسي

روایت مجاهدت بسیج در محله ای که «حافظ قرآن» لقب می گیرد


سر نخ داستان گروه جهادی و بسیجی محله منوچهری، خدمت بی دریغ است، همین سر نخ را دنبال کنیم به کلی کار خوب و ارزشی در محل می رسیم، گروهی برخاسته از محله منوچهری که پاشنه عاشقی از برای مردم ورکشیدند و برای انجام کارهای عام المنفعه لبیک گفتند.

- خبرگزاری فارس-همدان: عیار خلوصشان به قدری بالاست که با همه قوا در اختیار محله هستند، محله کم برخوردار منوچهری با هزار و یک آسیب اجتماعی را می گویم که حالا مصطفی نامی با خلوص بی حد و حصر گرداگرد خواهران و برادران بسیجی دیگر یک تنه آستین همت بالا زدند و آسیب می زدایند.

دغدغه مردم در دلشان ریشه دوانده و تا حل مشکلات آرام نمی نشینند، خاصیت گروه های جهادی همین است، دغدغه مند و نگران؛ دلواپس اهالی محل، از رتق و فتق امور محله گرفته تا تشویق به فرزندآوری و کاهش آسیب های اجتماعی.

سر نخ داستان گروه جهادی محله منوچهری، خدمت بی دریغ است، همین سر نخ را دنبال کنیم به کلی کار خوب و ارزشی در محل می رسیم، گروهی برخاسته از محله منوچهری که پاشنه عاشقی از برای مردم ورکشیدند و برای انجام کارهای عام المنفعه لبیک گفتند.

کارهایی مثل توزیع روزانه غذای گرم در محل تا ترویج زندگی به سبک ایرانی اسلامی و دستگیری و حتی غرفه های فروش محصولات خانگی؛ اصلا بدون حد و حدود پای کار محله ایستادند و کم نمی گذارند انگار که تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مجاهدت بسیج در محله ای که «حافظ قرآن» لقب می گیرد

روایت مجاهدت بسیج در محله ای که «حافظ قرآن» لقب می گیرد