مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:302023-11-25سياسي

مصوبات شورای توسعه فرهنگ قرآنی لازم الاجرا است


رییس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: مصوبات شورای توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان شورای تخصصی برای دستگاه ها لازم الاجراست.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: مصوبات شورای توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان شورای تخصصی برای دستگاه ها لازم الاجراست.

حجت الاسلام علی تقی زاده امروز شنبه، 4 آذر در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی خراسان جنوبی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب مبنای دقیق قرآنی دارند و براساس آن تحقق تمدن نوین اسلامی را منوط به این موضوع کردند که جامعه قرآنی شود، با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فعالیت های قرآنی به شدت راهبردی است زیرا مقصد اصلی انقلاب اسلامی را دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در سال 1388 شورای توسعه فرهنگ قرآنی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد اما استفاده ویژه ای که جامعه قرآنی از این شورا انتظار داشت محقق نشد که باعث شد طراحی جدید صورت بگیرد و فعالیت های قرآنی در 43 سال گذشته دارای فراز و نشیب هایی بوده است.

اما در دهه اخیر اتفاقات چشمگیری که بتواند موجی برای رغبت جامعه به فعالیت های قرآن باشد رخ نداده و سال گذشته برنامه محفل توانست نقطه عطفی در فعالیت های قرآن باشد و رغبت عمومی با این برنامه ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شورای توسعه فرهنگ قرآنی لازم الاجرا است

مصوبات شورای توسعه فرهنگ قرآنی لازم الاجرا است