مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-18پزشكي

شیرخشک با کد ملی نوزاد و قیمت قبلی عرضه می شود


وزیر بهداشت با بیان اینکه وضعیت موجودی شیرخشک در کشور بسیار بهبود یافته، گفت: در حال حاضر شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و با ارائه کد ملی نوزاد و ثبت UID در سامانه تی تک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، وزیر بهداشت به صورت سرزده و در راستای نظارت بر ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به کودکان و نوزادان، از دو بیمارستان کودکان حکیم و حضرت علی اصغر(ع) در پایتخت بازدید کرد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی روز گذشته ( 26 آذر ماه) به صورت سرزده از بخش های اورژانس و بستری کودکان بیمارستان کودکان حکیم که دو ماه پیش با حضور رییس جمهور افتتاح شد، بازدید و نحوه خدمت رسانی به بیماران را با حضور دکتر صادق نیت، رییس این بیمارستان، بررسی کرد.

  وی همچنین در گفتگو با پرسنل این بیمارستان، در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و برای پیگیری تقویت نیروی انسانی در بخش تخصصی و پرستاری، دستوراتی به معاونین وزارت بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران صادر کرد.

  عین اللهی همچنین از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر(ع) تهران بازدید و با پرسنل و همراهان بیماران در این مرکز، گفتگو کرد و پیگیر جبران کمبود نیروی انسانی در بخش پرستاری در این بیمارستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرخشک با کد ملی نوزاد و قیمت قبلی عرضه می شود

شیرخشک با کد ملی نوزاد و قیمت قبلی عرضه می شود