مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-23سياسي

طرح جامع شهری همدان در وزارت راه معطل مانده است


امام جمعه همدان از مسکن به عنوان یکی از معضلات جدی در استان و خصوصا شهر همدان یاد کرد و گفت: متاسفانه طرح جامع شهری همدان هنوز مصوب نشده و منتظر نظر کارشناسان در وزارتخانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دولت، با تقدیر از اقدامات دولت در عرصه های مختلف اظهار کرد: دولت با تلاش جهادی و شبانه روزی، در پی حل مشکلات اقتصادی و دغدغه های مردم است و باید این موضوع در جامعه جا بیفتد.

وی اضافه کرد: در استان با مشکل کم آبی مواجه بودیم که سال ها این پروژه معطل مانده بود، اما در این مدت شاهد حمایت خوب دولت در این زمینه بودیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه بیمارستان اکباتان از دیگر پروژه های آماده افتتاح است گفت: البته انتظار بر این است مصوبات استانی و اعتبارات تعیین شده برای استان بیشتر مورد توجه دولت قرار گیرد.

وی ضمن اینکه پروژه مصلی همدان سال هاست معطل مانده گفت: از روسای جمهور و وزرای مختلف در این پروژه امضاهایی وجود دارد اما تا به امروز تکمیل آن ناقص مانده است.

شعبانی افزود: البته وعده هایی نیز در این زمینه داده شده که امیدواریم زودتر عملیاتی شود، چراکه برای ساخت آن سال ها قبل پولی از بیت المال خرج شده و پس از گذشت سال ها امروز در حال فرسوده شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهری همدان در وزارت راه معطل مانده است

طرح جامع شهری همدان در وزارت راه معطل مانده است