مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-20سياسي

حضور وزیر کشور در جشنواره پژوهشی شهید فخریزاده در ساری


وزیر کشور که به منظور شرکت در جشنواره شهید فخری زاده به مازندران سفر کرده بود در فرودگاه شهدای ساری گفت: شهید فخری زاده از دانشمندان بزرگ کشور و مفاخر علمی بوده است که تکریم شخصیت ایشان تکریم علم و دانش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری فارس از مازندران، کشور امروز چهارشنبه 29 آذرماه در سفری یک روزه با هدف بازدید از مناطق سیل زده وارد مازندران  شد.

احمد وحیدی وزیر کشور، با استقبال استاندار و معاونانش، و جمعی از مسوولان و نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، از طریق فرودگاه ساری وارد استان مازندران شد.

وزیر کشور در فرودگاه شهدای ساری  در جمع خبرنگاران گفت: شهید فخری زاده از دانشمندان بزرگ کشور و مفاخر علمی بوده است که تکریم شخصیت ایشان تکریم علم و دانش است.

  حضور در جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده که در سالن اتاق بازرگانی مازندران برگزار می شود و  افتتاح کمپ ماده 16 مواد مخدر بابل - گتاب از جمله برنامه ها وزیر کشور در این سفر است.

طبق برنامه ریزی هایی که پارسال و پس از برگزاری نخستین دوره جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده در مازندران انجام شد، برای دومین سال پیاپی نیز این رویداد در استان برگزار می شود و پژوهشگران برتر در این رویداد با حضور وزیر کشور معرفی و تجلیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزیر کشور در جشنواره پژوهشی شهید فخریزاده در ساری

حضور وزیر کشور در جشنواره پژوهشی شهید فخریزاده در ساری