مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-07سياسي

دانشجو مایه مباهات و عامل مهمی برای روشنگری در جامعه است


دانشجو در کشور مایه مباهات و عامل مهمی برای روشنگری در جامعه و مبارز با فساد است و روشنگری واقعی توسط دانشجویان همواره مورد توجه رهبری و بنیانگذار کبیر انقلاب بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرزاده ظهر پیش از امروز در مراسم روز دانشجو که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: حرکتی که در سال1332 توسط دانشجویان آغاز شد تلاش و استقامتی برای حفظ تمامیت ارضی کشور و توسعه پایدار کشور بود.

وی با بیان اینکه این کشور سرمایه های بسیار ارزشمند و پایدار را در دامن خود پرورانده است، گفت: بعد از اتفاقات روز دانشجو در سال 1332 و شهید شدن سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران، بیداری، هوشیاری و تلاش در جهت تکیه بر دانش و دین مبین اسلام ایجاد شد.

رییس دانشگاه کردستان تصریح کرد: اکنون کشور ما به شدت مورد هجمه است و اگر به تاریخ نگاه کنیم خواهیم یافت که دشمن همواره با صورت های مختلف در نظر داشته، کشور را از آن خود کنند.

قادرزاده دانشجو را در این کشور مایه مباهات و عامل مهمی برای روشنگری و مبارز با فساد دانست و گفت: روشنگری واقعی توسط دانشجویان همواره مورد توجه رهبری و بنیانگذار کبیر انقلاب بوده است، اما دشمن تلاش می کند این مسیر به سرمنزل مقصد خود نرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو مایه مباهات و عامل مهمی برای روشنگری در جامعه است

دانشجو مایه مباهات و عامل مهمی برای روشنگری در جامعه است