مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-01ورزشي

احیای فوتبال کردستان را با قوت دنبال می کنیم


استاندار کردستان حمایت از حوزه ورزش را کمک به توسعه استان دانست و گفت: جامعه ما نیازمند توجه به ورزش برای برون رفت از آسیب های اجتماعی و نیل جوانان و آینده سازان استان به سمت آینده ای روشن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا همراه با جمعی از مدیران استان ضمن بازدید از باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر سنندج، در جریان وضعیت ورزشکاران و امکانات رفاهی ورزشی این باشگاه قرار گرفت و با حضور در جمع بازیکنان و کادر فنی باشگاه، با آنان به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

استاندار کردستان در جریان این بازدید اظهار کرد: جامعه ما نیازمند توجه به ورزش برای برون رفت از آسیب های اجتماعی و نیل جوانان و آینده سازان استان به سمت آینده ای روشن است که می توان نتایج اهمیت دادن به آن را در جایگاه ها و سکوهای جهانی و بین المللی به خوبی مشاهده کرد.

زارعی کوشا ورزش را سدی در برابر آسیب های اجتماعی دانست و تصریح کرد: ورزشکاران و قهرمانان از سرمایه های ارزشمند شهر محسوب می شوند و استفاده از تجربیات این دلاورمردان برای پرورش و اشاعه بیشتر فرهنگ ورزشی،  بسیار موثر است.

وی با اشاره به زیرساختهای ضعیف کردستان نسبت به استان های دیگر در حوزه ورزش، تاکید کرد: ورزش استان نیازمند توجه ویژه دولت و حمایت خیرین و موسسات عام المنفعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای فوتبال کردستان را با قوت دنبال می کنیم

احیای فوتبال کردستان را با قوت دنبال می کنیم