مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 20:552023-12-11سياسي

نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های ایران و قطر به کار خود پایان داد


نهمین کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و قطر پس از سه روز برگزاری با کسب دستاوردهای مهم و اثربخش در توسعه مناسبات دو کشور به کار خود پایان داد.

- نهمین کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و قطر پس از سه روز برگزاری با کسب دستاوردهای مهم و اثربخش در توسعه مناسبات دو کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهمین اجلاس کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و قطر در راستای توسعه همکاری های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر، از روز شنبه (18 آذر) آغاز به کار کرد و امروز پس از توافقات ارزنده برای دوطرف به کار خود پایان داد.

بر این اساس، در این دوره از اجلاس همکاری های مشترک اقتصادی ایران و قطر سند همکاری های دو جانبه در چهار محور تجاری- صنعتی در حدود 17 مورد، زیر ساخت حدود 20 مورد، اجتماعی حدود 12 مورد و انرژی حدود 9 مورد به توافق رسید.

در این کمیسیون مشترک که به ریاست علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و رییس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قطر برگزار شد، 17 نماینده در کمیته تخصصی تجارت، 6 نماینده در کمیته زیرساخت، 7 نماینده در کمیته انرژی و 11 نماینده در کمیته اجتماعی در سطح مدیران کل از همه دستگاه های دولتی حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های ایران و قطر به کار خود پایان داد

نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های ایران و قطر به کار خود پایان داد