مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-06اقتصادي

تاکید مدیر شرکت نفت کرمان بر لزوم ثبت نام متقاضیان گاز مایع در سامانه «سدف»


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان بر لزوم ثبت نام متقاضیان در سامانه دریافت فرآورده های نفتی (سدف) برای دریافت گاز مایع تأکید کرد.

- تاکید مدیر شرکت نفت کرمان بر لزوم ثبت نام متقاضیان گاز مایع در سامانه سدف ایسنا/کرمان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان بر لزوم ثبت نام متقاضیان در سامانه دریافت فرآورده های نفتی (سدف) برای دریافت گاز مایع تأکید کرد.

سیدباقر نورالدینی در این باره گفت: گاز مایع به قیمت یارانه ای در حال توزیع است، اما همه متقاضیانی که نیازمند دریافت گاز مایع برای مصارف خانگی و یا مشاغل خرد هستند باید با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) به آدرس NEWTEJARATASAN.

NIOPDC.

IR ثبت نام و از طریق این بستر الکترونیکی سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی تأکید کرد: ماهیت شکل گیری سامانه سدف که زیرساخت های آن در سال های گذشته آماده و تکمیل شده، همین امر بوده تا متقاضیان واقعی گاز مایع را که به گاز شهری دسترسی ندارند، شناسایی کرده و سوخت یارانه ای از این طریق در اختیار این افراد قرار گیرد.

وی افزود: برخی مصارف مربوط به کسب و کارهای خرد است که سازمان صنعت، معدن و تجارت متولی شناسایی این مشاغل است و باید احراز هویت آنها انجام شود و با تأیید سازمان صمت استان، گاز مایع در اختیار این مصرف کنندگان قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مدیر شرکت نفت کرمان بر لزوم ثبت نام متقاضیان گاز مایع در سامانه «سدف»

تاکید مدیر شرکت نفت کرمان بر لزوم ثبت نام متقاضیان گاز مایع در سامانه «سدف»