مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-21فناوري

راه اندازی سامانه الکترونیکی آرامستان ابهر


شهردار ابهر از راه اندازی سامانه الکترونیکی آرامستان ابهر این شهر با قابلیت جستجوی متوفیان و خرید و رزرو قبر در آرامستان این شهر خبر داد.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر از راه اندازی سامانه الکترونیکی آرامستان ابهر این شهر با قابلیت جستجوی متوفیان و خرید و رزرو قبر در آرامستان این شهر خبر داد.

علیرضا عباس نیا در گفت وگو با ایسنا، بر ضرورت ایجاد زیرساخت های مناسب برای توسعه شهر الکترونیک تاکید کرد و گفت: یکی از مهم ترین خدماتی که باید شهرداری ها نسبت به ارائه آن در عصر تکنولوژی اقدام کنند، ایجاد زیرساخت های مناسب به منظور ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه آرامستان ابهر، اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه شهروندان از هر نقطه کشور به صورت الکترونیکی می توانند نسبت به دریافت خدمات غیرحضوری از جمله خرید و رزرو قبر و همچنین از طریق سامانه با وارد کردن اسم متوفی قطعه و بلوک مورد نظر را پیدا کنند.

این مسئول با توضیح اینکه طی چند ماه اخیر مدیریت شهری در ابهر با هدف سهولت در دسترسی به خدمات و اجرایی شدن دولت الکترونیک، اقدام به ارائه برخی خدمات به صورت الکترونیک کرده است، ادامه داد: یکی از این خدمات و ضروریات در حوزه سازمان مدیریت آرامستان ها، بحث جست وجوی متوفی بود که با راه اندازی این سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه الکترونیکی آرامستان ابهر

راه اندازی سامانه الکترونیکی آرامستان ابهر