مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 07:452023-12-12سياسي

حماسه ششم بهمن آمل پایان مارکسیسم و سوسیالیسم در ایران بود


فرماندار آمل با اشاره به در پیش بودن حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 در این شهرستان، یادآور شد: حماسه ششم بهمن برگ زرین در تاریخ پرافتخار آمل است و پایان مارکسیسم و سوسیالیسم در ایران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، ذات الله زارعی دوشنبه شب در سالن جلسات فرمانداری در جمع مدیران و مسؤولان این شهرستان، اظهار کرد: در نظام اسلامی مردم ولی نعمتان هستند و خدمت به ولی نعمت اجر دنیوی و اخروی بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل شأن مسؤولان را در خدمتگذاری به مردم می داند، افزود: مسؤولیت در نظام اسلامی فرصت بزرگ برای خدمت به خلق و جلب رضایت خداوند است.

معاون استاندار و فرماندار آمل با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا و نهضت حسینی دارد و حرکت تکاملی آن براساس توجه به رسالت اهل بیت و معصومان است، تصریح کرد: استکبار جهانی و سردمداران کشورهای غربی نگران گسترش نظام اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی، تفکر و اندیشه عدالت خواهانه و آزادی خواهانه در دنیا هستند و حتی نظام استکبار را به خشم آورد.

زارعی با اشاره به اینکه باید پیوست فرهنگی در امور ادارات و نهادها جای داشته باشد، خاطرنشان کرد: مدیران ادارات باید در راستای جهاد تبیین گام های اساسی بردارند همچنین با عملکرد و کارنامه مثبت روحیه امید و اعتماد بخشی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه ششم بهمن آمل پایان مارکسیسم و سوسیالیسم در ایران بود

حماسه ششم بهمن آمل پایان مارکسیسم و سوسیالیسم در ایران بود