مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 17:452023-11-24سياسي

جانشین فرمانده کل سپاه: ریختن هزاران بمب بر سر مردم غزه نشانه بدبختی دشمن است


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) گفت: آنچه رژیم کودک کش، خبیث و منحوس صهیونیستی انجام داده است قابل گفتن نیست، ریختن بیش از هزاران تن بمب توسط صهیونیست ها بر سر مردم غزه نشانه ضلالت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، غلام حسین غیب پرور صبح امروز در اجتماع بسیجیان مازندران در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری با قدردانی از تلاش و زحمات فرمانده سپاه کربلا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری، مردم و بسیجیان در برگزاری این اجتماع بزرگ، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور یک باقیات الصالحاتی از امام راحل است.

   وی با اشاره به اینکه تفکر نورانی بسیج سالیان قبل از انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) مطرح شده بود، تصریح کرد: شک نداریم این نوع نگاه و تفکر امام راحل حکایت از دوراندیشی و عمیق نگری ایشان داشت.

   جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) به نقش بسیج در فرآیند انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است و رهبری بسیج را کلید طلایی حل مشکلات کشور می دانند، ما هرکسی که دلداده انقلاب اسلامی است و کشورش را دوست دارد بسیجی می دانیم.

غیب پرور با اعلام اینکه بسیج در جای جای حیات انقلاب اسلامی و در تمام عرصه های مختلف می درخشد، ادامه داد: کار بسیج اثرگذار در پیشبرد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده کل سپاه: ریختن هزاران بمب بر سر مردم غزه نشانه بدبختی دشمن است

جانشین فرمانده کل سپاه: ریختن هزاران بمب بر سر مردم غزه نشانه بدبختی دشمن است