مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-02بين الملل

واکنش تهران به انتشار گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا


سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: آمریکا نمی تواند با قلب واقعیات و روایت سازی غلط، اقدامات مشروع جنبش مقاومت در منطقه جهت مقابله با اشغالگری که از نظر بین المللی به رسمیت شناخته شده است را با برچسبهای دروغین تروریسم زیر سؤال ببرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: آمریکا نمی تواند با قلب واقعیات و روایت سازی غلط، اقدامات مشروع جنبش مقاومت در منطقه جهت مقابله با اشغالگری که از نظر بین المللی به رسمیت شناخته شده است را با برچسبهای دروغین تروریسم زیر سؤال ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی در واکنش به انتشار گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا گفت: در گزارشات سالانه کشوری آمریکا در مورد تروریسم که با دستور کار تهدیدانگاری کشورهای غیرهمسو و یا مخالف این کشور تدوین می شود، فاقد اعتبار و وجاهت بین المللی بوده و تغییری در واقعیات مربوط به تلاش های واقعی کشورها برای مقابله جدی با تروریسم ایجاد نمی کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت، اکنون بعد از گذشت 20 سال از انتشار این قبیل گزارش های یکسویه و جهت دار، جامعه بین المللی و افکار عمومی جهان در موقعیت بهتری برای درک و قضاوت رفتار و اقدامات دوگانه دولت آمریکا در برخورد با پدیده شوم تروریسم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تهران به انتشار گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا

واکنش تهران به انتشار گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا