مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-01اقتصادي

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران: رنج دو ساله به بار نشست


مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران گفت: طبیعتا با نگاه بنگاه داری صرف و سودآوری روی خط یک باید کالای دیگری می بود؛بنابراین سختی را با همت همکاران به جان خریدیم ولی این اعتقاد و اراده را داشتیم که می توانیم باری از کشور برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، امید نیک نژاد امروز در مراسم جشن خودکفایی کاغذ در جمع خبرنگارن اظهار کرد: امسال 155 میلیون جلد کتاب درسی دانش آموزان  کشوربا کاغذ، مقوای ایرانی تقدیم دانش آموزان سراسر کشور خواهد شد و این راه، راه سختی بود و از دو سال قبل در این مسیر شکل گرفت.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران بیان کرد: از تولید 4 هزار و 500 تنی در سال 99 به 45هزار تن در سال 1401 رسیدیم که انشالله در سال 1402، به عدد 55هزار تن تولید کاغذ چاپ و تحریر خواهیم رسید.

نیک نژاد تصریح کرد: اهتمام دولت سیزدهم بود که در ذیل کارگروه ستاد ساماندهی کاغذ کشور این اتفاق مبارک رقم خورد که جای خداقوت دارد.

وی بیان کرد: کاغذ چاپ و تحریر شاید کالای سوددهی در مقایسه تولیداتی که می توانیم در این واحد صنعتی تولید کرد اما 600 میلیون دلار تجهیزات و ماشین آلات در اینجا مستقر شد که از آن کالایی تولید کنیم که مورد نیاز کشور است.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران خاطرنشان کرد: عقبه استراتژیک حوزه فرهنگ در حوزه تولید محتوا کاغذ و برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران: رنج دو ساله به بار نشست

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران: رنج دو ساله به بار نشست