مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:512023-12-16اقتصادي

تدابیر متولیان امر برای تامین گاز زمستانی 18 هزار خانوار خراسان جنوبی


خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ 18 هزار خانوار در خراسان جنوبی از نعمت گاز  برخوردار نیستند که نگرانی این خانوارها در فصل سرما به واسطه کمبود گاز بیشتر می شود به همین واسطه متولیان امر در استان از قبل فصل سرما پیش بینی های لازم را انجام داده و به مردم هم گوشزد کرده اند که اگر شاهد گرانی های بی مورد بودند به طور حتم با آن ها درمیان بگذارند تا با متخلفان برخورد شود.

آن طور که حسین شریفی پناه، رییس برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: از ابتدای آذر ماه سال جاری، 250 تن گاز مایع در مصارف غیرخانوار و 150 تن در مصارف خانوار در بستر توزیع الکترونیکی توزیع شد.

وی افزود: قیمت گاز مایع یارانه ای در سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) با احتساب نرخ خدمات توسط شرکت های پخش گاز مایع به قیمت هر کیلوگرم 2 هزار و 536 تومان (هر کپسول 11 کیلویی 27 هزار و 900 تومان) عرضه می شود و مردم استان اگر با هر نوع گران فروشی مواجه شدند با تلفن 124 تماس گرفته و تخلفات را گزارش کنند.

شارژ حساب 18 هزار خانوار بی بهره از گاز وی گفت: 18 هزار خانوار از نعمت گاز در استان برخوردار نیستند که ماهانه  792 تن گاز مایع در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر متولیان امر برای تامین گاز زمستانی 18 هزار خانوار خراسان جنوبی

تدابیر متولیان امر برای تامین گاز زمستانی 18 هزار خانوار خراسان جنوبی