مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-28اقتصادي

ثبت 59 هزار هکتار از اراضی دیم اهر در سامانه دیم زار


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر از ثبت 59 هزار هکتار اراضی دیمی این شهرستان در سامانه دیم زار خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر از ثبت 59 هزار هکتار اراضی دیمی این شهرستان در سامانه دیم زار خبر داد.

  علی نجفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز طرح عقد قرارداد بیمه محصولات کشاورزی جهش تولید در دیمزارها گفت: در این شهرستان نیز با تلاش و پشتکار 33 نفر از کارشناسان جهش تولید، ثبت 59 هزار هکتار از اراضی دیم اهر در سامانه دیمزارها آغاز و به زودی توسط کارگزاران بیمه تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار می گیرند.

وی هدف از اجرای طرح سامانه دیمزارها را بیمه محصولات کشاورزی و جبران خسارات پیش بینی نشده در امور کشاورزی عنوان کرد و از کلیه کشاورزانی که مزارع خود را کشت کرده اند خواست در اسرع وقت اقدام به ثبت نام در سامانه دیمزارها توسط کارشناسان (دولتی و خصوصی) کنند.

نجفی گفت: امکان عقد قرارداد بیمه محصولات کشاورزی جهش تولید در دیمزارها برای کشاورزانی مقدور خواهد بود که نامشان در سامانه دیمزار ثبت شده باشد.

وی همچنین در ادامه از آغاز اجرای طرح کشت قراردادی همزمان با سراسر کشور در شهرستان اهر نیز خبر داد و با اشاره به اهداف اجرای این طرح برای حمایت کشاورزان در خوداتکایی، تولید و غیره، افزود: از مزایای دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 59 هزار هکتار از اراضی دیم اهر در سامانه دیم زار

ثبت 59 هزار هکتار از اراضی دیم اهر در سامانه دیم زار