مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-19ورزشي

نظر صادقانه رونی کلمن درباره هادی چوپان


رونی کلمن و فیل هیث که مجموعا 15 قهرمانی مستر المپیا را در کارنامه دارند، علاوه بر گفتگو در مورد مسائل مختلف بدنسازی و همچنین انجام یک تمرین سنگین، - به اتفاقات پیش امده در مستر المپیا 2023 نیز اشاره ای داشتند.

مستر المپیا 2023 یکی از جنجالی ترین رویداد های تاریخ بدنسازی بود.

پیش از شروع این رویداد و در حرین برگزاری آن، بحثی طولانی و داغ درباره اینکه چه کسی به قهرمانی این دوره خواهد رسید، وجود داشت و در نهایت این درک لانسفورد بود که به قهرمانی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرخ نیوز، با این حال هادی چوپان نتوانست از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند؛ هادی با ناراحتی استیج را ترک کرد و باعث شد آتش رقابتی که از پیش از رویداد شکل گرفته، شعله ورتر شود و دامنه این تقابل به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درک لانسفورد و هادی چوپان کشیده شود.

با این حال در فاصله زمانی کوتاهی پس از این اتفاقات، این دو بدنساز که تحت نظر هنی رامبد فعالیت دارند، تمرین مشترکی با یکدیگر داشتند و چوپان ضمن تبریک به لانسفورد و دادن دست برادری به این بدنساز آمریکایی، به اتفاقات خاتمه داد.

حالا پس از گذشت بیش از یک ماه از این اتفاقات فیل هیث و رونی کلمن به عنوان دو اسطوره وصف ناپذیر بدنسازی نظرشان را درباره این اتفاقات به طور صادقانه بیان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر صادقانه رونی کلمن درباره هادی چوپان

نظر صادقانه رونی کلمن درباره هادی چوپان