مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 19:302023-11-27سياسي

سیاهکلی: ضعف مدیریتی در حوزه استان قزوین محرز است


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف مدیریتی در حوزه استان گفت: قطعا مدیریت استان قزوین را نمی پسندم و ضعف مدیریتی کاملا محرز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، لطف اله سیاهکلی مرادی که در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به ضعف مدیریتی و پایین بودن سطح مدیریتی در استان اظهار کرد: هرکسی سلیقه مدیریتی دارد و جناب رحمانی نماینده مردم تاکستان هم سلیقه خودش را دارد و روش ایشان را خوب و یا بد نمی دانم اما بنده در مبارزه با ضعف مدیریتی از مسیرهای دیگری پی گیری می کنم.

حتی یک بار استاندار قزوین به شوخی گفت آقای سیاهکلی شما که ما را قبول ندارید و پست سر من حرف می زنید که عرض کردم حداقل یک با دو مرتبه به خودتان گفته ام.

وی افزود: ما لوطی هستیم و باز عمل می کنیم و نامرد نیستیم که پشت سر کسی حرف بزنیم چرا که دلمان برای استان می سوزد و نباید این گونه اداره شود؛ استاندار نمی تواند شورای تامین را تشکیل دهد و نصف و نیمه تشکیل می دهد که شامل مهم ترین موضوعات مسایل استان می شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای استاندار حتی بلد نیست وحدت ایجاد کند و همه گروه ها را به جان هم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاهکلی: ضعف مدیریتی در حوزه استان قزوین محرز است

سیاهکلی: ضعف مدیریتی در حوزه استان قزوین محرز است