مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-28اجتماعي

بلاتکلیفی این روزهای کارخانه بازیافت شهرکرد!


کارخانه بازیافت شهرکرد در زمینی به مساحت 10 هکتار در کنار کارخانه آسفالت شهرکرد و در سال 1400 راه اندازی شد،اما اکنون بیش از یک سال از تعطیلی آن می گذرد و فعالیت آن همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری کارخانه بازیافت شهرکرد در زمینی به مساحت 10 هکتار در کنار کارخانه آسفالت شهرکرد و در سال 1400 راه اندازی شد،اما اکنون بیش از یک سال از تعطیلی آن می گذرد و فعالیت آن همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازیافت زباله شاید راهی برای حفظ محیط زیست و منابع آب زیرزمینی باشد، اما اکنون بیش از یک سال از تعطیلی تنها کارخانه بازیافت شهرکرد می گذرد و همچنان رها شده باقی مانده است.

کارخانه ای که می توانست علاوه بر ایجاد اشتغال، کود کمپوست تولید کرده و دفن اصولی زباله انجام دهد، حال سؤال اینجاست که چرا باید یک سال زمان بگذرد و هیچ اتفاقی برای کارخانه ای که می توانست سودآوری داشته باشد، نیفتد؟ لزوم تعیین تکلیف هر چه سریع تر کارخانه بازیافت شهرکرد فاضل، مدیرکارخانه بازیافت شهرکرد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: زمین مورد نظر برای کارخانه بازیافت زباله از امور اراضی جهاد کشاورزی استان در اختیار ما قرار داده شد که برای راه اندازی این کارخانه سوله، امکانات و ماشین آلات مورد نیاز تهیه و خردادماه سال 1400 این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی این روزهای کارخانه بازیافت شهرکرد!

بلاتکلیفی این روزهای کارخانه بازیافت شهرکرد!