مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-03حوادث

کاهش مسمومیت و فوتی ناشی از مونوکسیدکربن در آذربایجان غربی


رییس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیریت حوادث آذربایجان غربی از کاهش مسمومیت و فوتی از طریق گاز مونوکسید کربن در استان نسبت به سال گذشته خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیریت حوادث آذربایجان غربی از کاهش مسمومیت و فوتی از طریق گاز مونوکسید کربن در استان نسبت به سال گذشته خبرداد.

فرزین رضازاده در گفت وگو با ایسنا افزود: از آغاز فصل سرما تاکنون 47مورد ماموریت ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان توسط اورژانس انجام شده که 42 مورد بستری و 5 مورد نیز سرپایی بودند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد فوتی در استان ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه آمارها نشان از کاهش مسمومیت و فوتی از طریق گاز مونوکسید کربن در استان است، خاطر نشان کرد: در مدت زمان مشابه سال گذشته نیز تعداد 57 مورد مسمومیت با گاز منوکسید کربن در استان ثبت شد که 53 مورد بستری و 4 مورد فوتی بود.

رضا زاده با تاکید به اینکه با سرد شدن هوا میزان استفاده از وسایل گرمایشی نیز افزایش می یابد، اظهار کرد: مونوکسید کربن سالیانه در فصل سرد سال موجب مسمومیت و مرگ و میر می شود و با رعایت ایمنی و جلوگیری از شرایطی که منجر به تجمع مونوکسید کربن می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مسمومیت و فوتی ناشی از مونوکسیدکربن در آذربایجان غربی

کاهش مسمومیت و فوتی ناشی از مونوکسیدکربن در آذربایجان غربی