مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-12سياسي

مروری بر خاطرات مروجان حجاب / از ادب حاج آقا تا دختری که مادرش را با حجاب کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب باید بر افزایش آگاهی افراد تاکید کرد و باید دیدگاه اسلام به طور جامع و زیبا در زمینه ضرورت، - اگر الان از صف بروم برای رعایت حال فردی خودم، مردم می گویند این آخوند ها را ببینید، اجتماعی نیستند و از جمع فرار می کنند به این نتیجه رسیدم که با حداکثر احترام، یک خواهش اجتماعی و بشری از این خانم داشته باشم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب باید بر افزایش آگاهی افراد تاکید کرد و باید دیدگاه اسلام به طور جامع و زیبا در زمینه ضرورت، فلسفه و فواید عفاف و تأثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی بیان شود تا زمینه پذیرش فطری و درک حقیقت عقلانی و منطقی حجاب برای جوانان فراهم شود.

این مسئولیت علاوه بر اینکه بر عهده تک تک افراد جامعه است، بیش از هر چیز بزرگ بر عهده مبلغان است؛ چه مبلغانی که به شیوه چهره به چهره به امر تبلیغ می پردازند و چه آنان که با قلم خویش در رسانه های جمعی و به ویژه فضای مجازی به فعالیت مشغول هستند.

در کتاب پوشش و آرامش 41 خاطره تبلیغی در عرصه ترویج حجاب و عفاف آمده است که مبلغان مختلف در شرایط متفاوت برای تشویق دیگران به حجاب از آن استفاده کرده اند در ادامه مروری داریم بر این کتاب و تعدادی از این خاطرات جالب را با هم می خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر خاطرات مروجان حجاب / از ادب حاج آقا تا دختری که مادرش را با حجاب کرد

مروری بر خاطرات مروجان حجاب / از ادب حاج آقا تا دختری که مادرش را با حجاب کرد