مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-19سياسي

روابط علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با دانشگاه های عراق توسعه می یابد


مدیر دفتر همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه رازی کرمانشاه از امضاء تفاهم نامه بین این دانشگاه با پنج دانشگاه کشور عراق به منظور توسعه همکاری های علمی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر دفتر همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه رازی کرمانشاه از امضاء تفاهم نامه بین این دانشگاه با پنج دانشگاه کشور عراق به منظور توسعه همکاری های علمی خبر داد.

دکتر شهاب مراد خانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر اخیر رییس و هیاتی از دانشگاه رازی به کشور عراق، اظهارکرد: حدود دو ماه پیش بود که هیاتی از دانشگاه قاسم الخضراء بغداد با سفر به کرمانشاه ضمن بازدید از ظرفیت های دانشگاه رازی، از مسئولین این دانشگاه دعوت کردند که سفری به کشورشان داشته باشند.

وی افزود: بدنبال آن ما نیز برنامه ریزی های لازم را برای این سفر انجام دادیم تا دریچه ای جدید از تعاملات علمی بین دانشگاه رازی با دانشگاه های عراق گشوده شود و بر این اساس مقرر شد در دهه سوم آذر ماه به این کشور سفری داشته باشیم.

مدیر دفتر همکاریهای علمی بین الملل دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به اینکه این سفر می توانست زمینه ای برای توسعه بیشتر همکاریهای ما با دانشگاه های عراق باشد، لذا علاوه بر دانشگاه قاسم الخضراء از چهار دانشگاه دیگر این کشور یعنی دانشگاه بابل، مستقبل، کربلا و کوفه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با دانشگاه های عراق توسعه می یابد

روابط علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با دانشگاه های عراق توسعه می یابد