مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-19فرهنگي

حوزه تجسمی از ضعف جدی در ساختارهای قانونی رنج می برد


همزمان با هفته پژوهش، نشست هم اندیشی محمد خراسانی زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران با نمایندگان مراکز دانشگاهی و علمی مرتبط با هنرهای تجسمی برگزار شد.

- مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد در دیدار با دانشگاهیان: حوزه تجسمی از ضعف جدی در ساختارهای قانونی رنج می برد همزمان با هفته پژوهش، نشست هم اندیشی محمد خراسانی زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران با نمایندگان مراکز دانشگاهی و علمی مرتبط با هنرهای تجسمی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، در آغاز این نشست، شعیب حسینی مقدم، قائم مقام سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران و دبیر هیئت های اندیشه ورزی اداره کل هنرهای تجسمی گفت: هدف ما این است که چنین جلسات و هم افزایی ها را با هنرمندان، استادان دانشگاه و طیف های مختلف هنری برگزار کنیم تا از ظرفیت های بی بدیلی وجود دارد، بهره مند شویم .

عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما افزود: در تدوین سند ملی هنرهای تجسمی که کار آن در مراحل پایانی است، یکی از بخش های مهمی که مورد توجه و بحث قرار گرفت، پژوهش است.

پژوهش، می تواند پیشران اتفاق های شگرف هنری در عرصه های مختلف به ویژه هنرهای تجسمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه تجسمی از ضعف جدی در ساختارهای قانونی رنج می برد

حوزه تجسمی از ضعف جدی در ساختارهای قانونی رنج می برد