مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:062023-11-28سياسي

من از شیطان رانده شدم و به قلب بسیج رسیدم


کرمان، مهسا حقانیت: کنار حلقه دختربچه های بسیجی پایگاه شهید بهنام محمدی توی مصلای امام علی(ع) کرمان ایستاده ام و حرکت های بامزه دخترک های خوش سر و زبان را نگاه می کنم، دختر جوان ظریفی که مقنعه سبز و لباسی با آرم بسیج پوشیده و روبند زده است و فقط چشمان زیبایش را می بینم، کنارم می آید، می پرسد با اون دخترهای بسیجی درباره حجاب شان چی می گفتین ؟ برایش توضیح می دهم، خبرنگارم و بچه ها داشتند درباره خاطرات چادری شدن شان برایم تعریف می کردند.

انگار حرف های ما را شنیده است و حالا آمده تا سر صحبت را با من باز کند، می گوید: بله شنیدم بچه ها چی میگفتن، من هم همین طور بودم، یعنی خیلی شرایط بدی داشتم، تا مرز شیطان پرستی هم رفتم .

خانواده ام هیچ خط قرمزی نداشتند اگر خبرنگار هم نباشی وقتی یک دختر محجبه که حتی روبند هم به صورتش زده است و آرم بسیج روی لباسش خودنمایی می کند به شما بگوید از مرز شیطانی پرستی برگشته، حتما دوست داری، بنشینی پای حرف هایش، من که خبرنگار هستم دیگر تکلیفم روشن است.

یک گوشه خلوت توی مصلا پیدا می کنیم و فاطمه زهرا سفره دلش را برایم باز می کند و از رازهایی سخن می گوید که شاید تصورش هم برای بعضی ها سخت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من از شیطان رانده شدم و به قلب بسیج رسیدم

من از شیطان رانده شدم و به قلب بسیج رسیدم