مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-13اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی صنایع دستی در اسفراین تسریع یافت


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین گفت: تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات تکلیفی مشاغل خانگی و بند الف تبصره 18 یکی از گام های مؤثر دولت در جهت حمایت از صنعتگران صنایع دستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، ظهر امروز عباس توکلیان، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی صنایع دستی در این شهرستان، اظهار کرد: در همین راستا جلسه ای با حضور رییس صندوق کارآفرینی امید و صنعتگران و فعالان صنایع دستی شهرستان در خصوص بررسی مشکلات این حوزه و ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات کم بهره تبصره 18 به فعالان صنایع دستی برگزار شد.

وی هدف اصلی از برگزاری این جلسه را هماهنگی بیشتر بین میراث فرهنگی شهرستان و بانک ها و رفع چالش ها در پرداخت هر چه سریع تر تسهیلات اشتغال زایی به صنعتگران صنایع دستی عنوان کرد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین افزود: در سال 1402 از محل جزء 4 تبصره 18 اینکه تعداد 17 طرح صنایع دستی در اسفراین با مبلغ 3 میلیارد و 500 تومان به صندوق کارآفرینی امید شهرستان معرفی و همچنین از محل اعتبارات مشاغل خانگی 11 طرح به مبلغ 2 میلیارد و 500 تومان جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی صنایع دستی در اسفراین تسریع یافت

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی صنایع دستی در اسفراین تسریع یافت