مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-12سياسي

جهش عمرانی در مدیریت شهری شیراز تا پایان امسال


شهردار شیراز با اشاره به افتتاح 50 هزار میلیارد تومان پروژه در ایام فجر در این کلان شهر گفت: تا پایان سال جاری یک جهش و تحرک قابل توجه در بخش عمرانی شهری شیراز رقم خواهد خورد و تعداد زیادی از پروژه ها به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به افتتاح 50 هزار میلیارد تومان پروژه در ایام فجر در این کلان شهر گفت: تا پایان سال جاری یک جهش و تحرک قابل توجه در بخش عمرانی شهری شیراز رقم خواهد خورد و تعداد زیادی از پروژه ها به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی(مرکزی) شهرداری شیراز در ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور مدیران و کارکنان مجموعه مدیریت شهری میزبان پیکر مطهر شهید گلگون کفن گمنام هشت سال دفاع مقدس بود.

شهردار شیراز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه این شهید گمنام، شهدا را سرمایه های نظام مقدس اسلامی دانست و بر ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و جامعه ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.

محمدحسن اسدی با تأکید بر اینکه ایثارگری شهدا باید به عنوان درسی برای همه خادمان مردم باشد، تصریح کرد: امروز باید با روحیه ایثارگری در خدمت مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش عمرانی در مدیریت شهری شیراز تا پایان امسال

جهش عمرانی در مدیریت شهری شیراز تا پایان امسال