مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:402023-11-27سياسي

نمایندگان استان قزوین از طرح شفافیت آرا حمایت کردند


نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی از طرح شفافیت آرا حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که به مناسبت شهادت شهید مدرس و روز مجلس، ظهر امروز در دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد؛ بیان کرد: عملکرد نمایندگان مجلس یازدهم در یک جایگاه شیشه ای در معرض دید همگان قرار دارد.

وی افزود: جزو اولین نفراتی بودم که در مجلس یازدهم و قبل از آن در مورد شفافیت آرا صحبت کردم، نامه زدم، موضع گرفتم و رای دادم و به دنبال آن بودیم که نمایندگان دیگر را هم قانع کنیم تا به شفافیت رای دهند .

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین اضافه کرد: اینکه قانون شفافیت در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده، سوال ما هم از مجمع است و بارها به شخص رییس مجلس شورای اسلامی مراجعه و موضوع را مطرح کردیم و از ایشان خواستیم که همه ظرفیت سران سه قوا برای اجرای این قانون به کار گرفته شود.

وی عنوان کرد: نمایندگان استان قزوین در مجلس هم در این رای گیری شرکت کرده و از طرح شفافیت حمایت کردند و به آن رای دادند.

استان قزوین امروز، پایتخت پروژه های عمرانی سلامت کشور است محمدبیگی در پاسخ به سوالی در ارتباط با ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان استان قزوین از طرح شفافیت آرا حمایت کردند

نمایندگان استان قزوین از طرح شفافیت آرا حمایت کردند