مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-24اجتماعي

آغاز ثبت نام کنکور 1403 از یکشنبه / سهم 50 درصدی سابقه تحصیلی


همه داوطلبان کنکور که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند (اعم از دانش آموزان و فارغ التحصیلان شاخه های نظری، فنی وحرفه ای و کارودانش در تمام نظام های آموزش و پرورش و طلاب حوزه های علمیه) باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی دروس عمومی .

- همه داوطلبان کنکور که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند (اعم از دانش آموزان و فارغ التحصیلان شاخه های نظری، فنی وحرفه ای و کارودانش در تمام نظام های آموزش و پرورش و طلاب حوزه های علمیه) باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی دروس عمومی و اختصاصی براساس برنامه اعلامی وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.

ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری و آزمون پردیس های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی سال 1403 از یکشنبه 5 آذرماه سال 1402 آغاز می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، پس از کش و قوس های فراوان درباره آزمون سراسری سال 1403 در نهایت زمان ثبت نام این آزمون بر مبنای مصوبه سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) و ماده واحده تکمیل و اصلاح موادی از آن، مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی فرا رسید.

  پس از اینکه طرح اصلاح تبصره 5 ماده 5 قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب مجلس شورای اسلامی با اعلام نظر شورای نگهبان رد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام کنکور 1403 از یکشنبه / سهم 50 درصدی سابقه تحصیلی

آغاز ثبت نام کنکور 1403 از یکشنبه / سهم 50 درصدی سابقه تحصیلی