مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-05اقتصادي

فعالیت بیش از 500 معدن در آذربایجان غربی


معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صمت آذربایجان غربی گفت: 551 معدن دارای پروانه بهره برداری با ذخیره قطعی بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تن در استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جلال دسترنج معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صمت آذربایجان غربی اظهار داشت: طی 8 ماهه نخست سال جاری با صدور 39 فقره پروانه بهره برداری برای معادنی که تازه به مرحله استخراج و بهره برداری رسیده اند، صادر شده است که برای بهره برداری از این معادن بیش از یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و برای 276 نفر بصورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه 20 محدوده اکتشافی با اتمام عملیات اکتشافی خود موفق به اخذ گواهی کشف شده که در حال تکمیل عملیات اکتشافی و تجهیز ماشین آلات مورد نیاز در شرف بهره برداری هستند.

  معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صمت آذربایجان غربی تأکید کرد: برای اتمام مراحل اکتشاف 20 محدوده اکتشافی با ذخیره قطعی 18 میلیون و 41 هزار تن انواع مواد معدنی بیش از 176 میلیارد و 961 میلیون ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

دسترنج خاطرنشان کرد: در حال حاضر 551 معدن دارای پروانه بهره برداری معتبر با ذخیره قطعی بیش از یک میلیارد و 213 میلیون تن و استخراج سالانه بیش از 19 میلیون تن ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 500 معدن در آذربایجان غربی

فعالیت بیش از 500 معدن در آذربایجان غربی