مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:552023-11-29بين الملل

پیام سید عمار حکیم به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین


سید عمار حکیم در پیامی به مناسبت روز جهانی هم بستگی با ملت فلسطین (29 نوامبر) ابراز امیدواری کرد، آتش بس کنونی در غزه تا توقف کامل جنگ و بسیج نیروهای جهانی و اسلامی برای امدادرسانی به آسیب دیدگان و بازسازی آن ادامه پیدا کند.

- سید عمار حکیم در پیامی به مناسبت روز جهانی هم بستگی با ملت فلسطین (29 نوامبر) ابراز امیدواری کرد، آتش بس کنونی در غزه تا توقف کامل جنگ و بسیج نیروهای جهانی و اسلامی برای امدادرسانی به آسیب دیدگان و بازسازی آن ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به همین مناسبت نوشت: این روز در حالی فرارسیده که ملت مظلوم و صبور فلسطین در سرزمین های اشغالی به خصوص نوار غزه 45 روز حملات ددمنشانه ای را تحمل کردند که مصداق کامل جنایت های جنگی و نسل کشی سازمان دهی شده و محاصره عامدانه توسط نیروهای اشغالگر اسراییلی بود.

سید عمار حکیم در ادامه آورده است: در این حملات بیمارستان ها و مراکز درمانی و مناطق مسکونی هدف قرار گرفت و قربانیان و مجروحان فراوانی در پی داشت که هر روز بر تعدادشان افزوده می شد و اکثرا از زنان و کودکان و سالخوردگان بودند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در این پیام افزوده است: این جنایت که در آن همه حدود و معاهده ها و قوانین بین المللی و انسانی زیر پا نهاده شد، نیازمند بازنگری واقعی در موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سید عمار حکیم به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین

پیام سید عمار حکیم به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین