مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-29سياسي

توجه ویژه به حوزه سرمایه گذاری در تدوین بودجه 1403 شهرداری قم


محرری با اشاره به این مهم که شورای شهر به عنوان سیاست گذار، نقش ویژه ای در روان سازی فرآیند جذب سرمایه گذار دارد، گفت: با توجه به اینکه درآمد شهرداری از عوارض محدودیت های زیادی دارد، - ایسنا/قم محرری با اشاره به این مهم که شورای شهر به عنوان سیاست گذار، نقش ویژه ای در روان سازی فرآیند جذب سرمایه گذار دارد، گفت: با توجه به اینکه درآمد شهرداری از عوارض محدودیت های زیادی دارد، در بودجه سال آینده توجه ویژه ای به حوزه سرمایه گذاری خواهیم داشت.

به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در بازدید از پروژه های سرمایه گذاری با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم و معاونان شهرداری قم اظهار کرد: این پروژه ها با همکاری بخش خصوصی آغازشده و در این بازدید میزان پیشرفت و مشکلات آن ها موردبررسی قرار گرفت.

وی پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری را خوب ارزیابی کرد و افزود: یکی از منابع درآمدی شهرداری بخش سرمایه گذاری بوده و هرچقدر بتوانیم در این حوزه کار کنیم و سرمایه گذاران را به سمت شهر قم جذب کنیم در توسعه شهر تأثیر داشته و فشار کمتری به مردم وارد خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: پروژه هایی که امروز بازدید شد در حوزه مسکن بوده و برای اقشار کم درآمد و متوسط بسیار کارگشا و در مرحله پایانی است به طوری که یکی از پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به حوزه سرمایه گذاری در تدوین بودجه 1403 شهرداری قم

توجه ویژه به حوزه سرمایه گذاری در تدوین بودجه 1403 شهرداری قم