مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-27سياسي

118 نماینده ای در بررسی برنامه هفتم توسعه غیبت داشتند


در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در 57 جلسه صحن علنی مجلس، 118 نماینده غیبت داشتند، اردشیر مطهری نماینده گرمسار با غیبت در 18 جلسه، دارای بیشترین غیبت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا،نمایندگان مجلس شورای اسلامی در 31 روز کاری طی 57 جلسه علنی مجلس به بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه پرداختند که از سوم مهر بررسی لایحه هفتم توسعه را در دستور کار خود داشتند و در یکم آذر این بررسی به پایان رسید.

با توجه به تذکرات  متعدد محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی برای حضور مستمر نمایندگان در صحن علنی مجلس، در مجموع 118 نماینده از 286 نماینده در طول جلسات بررسی برنامه هفتم توسعه غیبت داشتند که از غیبت ها از یک تا 18 جلسه بود.

خبرنگار توانا با بررسی این 57 جلسه مجلس به نکات جالبی دست یافت، از جمله اینکه برخی از نمایندگان همچون اردشیر مطهری نماینده گرمسار در 18 جلسه غیبت داشت؛  البته برخی دیگر از نمایندگان غیبت هایی همچون 10 جلسه و برخی دیگر هشت جلسه غیبت داشتند این اسامی بر اساس اعلام هیأت رییسه  مجلس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

  اسامی نمایندگانی که دارای بیشترین غیبت در بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس بودند، به شرح زیر است: 1-اردشیر مطهری نماینده گرمسار ، 18 جلسه 2-علی رضایی نماینده صحنه، هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 نماینده ای در بررسی برنامه هفتم توسعه غیبت داشتند

118 نماینده ای در بررسی برنامه هفتم توسعه غیبت داشتند