مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:502023-11-26سياسي

لزوم ساماندهی و تقویت قابلیت های گردشگری چشمه ایوب پیغمبر (ع) در خراسان شمالی


منطقه گردشگری چشمه ایوب پیغمبر (ع) در استان ظرفیت مهم در حوزه گردشگری است که باید ساماندهی و تقویت قابلیت های گردشگری و فراهم سازی امکانات رفاهی و خدماتی این مکان با جدیت دنبال شود.

- لزوم ساماندهی و تقویت قابلیت های گردشگری چشمه ایوب پیغمبر (ع) در خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: منطقه گردشگری چشمه ایوب پیغمبر (ع) در استان ظرفیت مهم در حوزه گردشگری است که باید ساماندهی و تقویت قابلیت های گردشگری و فراهم سازی امکانات رفاهی و خدماتی این مکان با جدیت دنبال شود.

محمدرضا حسین نژاد امروز، 5 آذر ماه در نهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، تاکید کرد: جانمایی فاز اول طرح جامع گردشگری آب گرم ایوب پیغمبر (ع) با ملاحظات لازم بررسی و پیگیری شود.

وی با قدردانی از ابتکار مدیر کل صدا و سیمای استان در خصوص برنامه ریزی پخش زنده جلسات برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: این اقدام در جهت جهاد تبیین و ارائه تلاش های مدیران به صورت زنده و با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در زمینه شفاف سازی و آگاهی مردم از تصمیمات کلان به ویژه در حوزه های اقتصادی قابل تقدیر است.

وی افزود: شورای برنامه ریزی و توسعه استان، بالاترین مرجع تصمیم گیری در هر استان است که مهمترین برنامه ریزی در امر توسعه هر منطقه در آن گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی و تقویت قابلیت های گردشگری چشمه ایوب پیغمبر (ع) در خراسان شمالی

لزوم ساماندهی و تقویت قابلیت های گردشگری چشمه ایوب پیغمبر (ع) در خراسان شمالی