مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-19بين الملل

وزیر خارجه فرانسه اقدامات شهرک نشینان صهیونیست را محکوم کرد


وزیر امور خارجه فرانسه با زیتون کاران فلسطینی که توسط شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری مورد حمله قرار گرفته بودند، دیدار کرد و تجاوزات این شهرک نشینان را «غیرقابل قبول» خواند.

- وزیر امور خارجه فرانسه با زیتون کاران فلسطینی که توسط شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری مورد حمله قرار گرفته بودند، دیدار کرد و تجاوزات این شهرک نشینان را غیرقابل قبول خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه که به رام الله رفته بود با کشاورزان فلسطینی در روستای المزرعه القبلیه دیدار کرد و در این دیدار به او گفته شد که چگونه محصول زیتون آنها توسط شهرک نشینان غیرقانونی صهیونیست پس از اینکه کشاورزان مجبور به ترک مزارع خود شدند، ضبط شد.

وزیر امور خارجه فرانسه در این باره گفت: چنین اقداماتی چشم انداز راه حل سیاسی را تضعیف می کند، تشکیلات خودگردان فلسطین را تضعیف می کند و حتی می تواند به سمت تحولات جدید و بی ثباتی در کرانه باختری پیش رود.

وی که پس از دیدار در تل آویو با همتای اسراییلی خود، الی کوهن به رام الله رفته بود با محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین نیز دیدار کرد.

کولونا در بیانیه ای در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با کوهن، خواستار آتش بس فوری و پایدار در نوار غزه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه فرانسه اقدامات شهرک نشینان صهیونیست را محکوم کرد

وزیر خارجه فرانسه اقدامات شهرک نشینان صهیونیست را محکوم کرد