مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-12اقتصادي

نصب بلندترین دیواره های صخره نوردی و احداث 6 گذرگاه ورزشی در سنندج


یکی از بلندترین دیواره های صخره نوردی با صرف اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان به همت شهرداری سنندج در پارک 10 هکتاری کژوان در ضلع جنوبی مجسمه مقاومت نصب می شود.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: یکی از بلندترین دیواره های صخره نوردی با صرف اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان به همت شهرداری سنندج در پارک 10 هکتاری کژوان در ضلع جنوبی مجسمه مقاومت نصب می شود.

سیدانور رشیدی امروز (21آذر) در مراسم تقدیر از بانوی کوهنورد که در مجتمع فجر شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: توسعه فضاها و زیرساخت های ورزشی را همواره به عنوان یک اولویت بسیار مهم مورد توجه قرار داده ایم و در این راستا ظرف تقریبا دو سال اخیر اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است.

رشیدی با اشاره به راه اندازی 12 ایستگاه ورزش های صبحگاهی در نقاط مختلف شهر سنندج، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ورزش های صبحگاهی در قالب روزهای زوج و فرد انجام می شود.

به گفته وی، توسعه شادی و نشاط و تلاش در راستای ارتقای سلامت جامعه از مهم ترین اهداف مدیریت شهری در راه اندازی این ایستگاه های ورزشی است.

احداث 6 گذر ورزشی در سنندج شهردار سنندج اضافه کرد: در کنار این ایستگاه های ورزشی 6 گذر ورزش نیز با تلاش مجموعه شهرداری سنندج در نقاط مختلف شهر ایجاد شده است و این مهم در سایر نقاط نیز در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بلندترین دیواره های صخره نوردی و احداث 6 گذرگاه ورزشی در سنندج

نصب بلندترین دیواره های صخره نوردی و احداث 6 گذرگاه ورزشی در سنندج