مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-02اجتماعي

استمرار آموزش غیرحضوری در مدارس اصفهان و چند شهرستان/ ممنوعیت حضور در پارک ناژوان


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن تشریح مصوبات کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان، از غیرحضوری شدن کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق شش گانه شهر اصفهان و 9 منطقه آموزش و پرورش در استان و آموزش حضوری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در روز یکشنبه 12 آذر خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن تشریح مصوبات کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان، از غیرحضوری شدن کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق شش گانه شهر اصفهان و 9 منطقه آموزش و پرورش در استان و آموزش حضوری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در روز یکشنبه 12 آذر خبر داد.

منصور شیشه فروش از برگزاری کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان به صورت مستمر خبر داد و گفت: با توجه به بررسی شاخص های آلاینده و پیش بینی های هواشناسی، فردا یکشنبه دوازدهم آذرماه، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف آباد، خمینی شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان وی ادامه داد: مهدهای کودک و پیش دبستانی در مناطق یاد شده تعطیل و آموزش در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز به صورت حضوری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار آموزش غیرحضوری در مدارس اصفهان و چند شهرستان/ ممنوعیت حضور در پارک ناژوان

استمرار آموزش غیرحضوری در مدارس اصفهان و چند شهرستان/ ممنوعیت حضور در پارک ناژوان