مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:212023-12-17سياسي

بدرقه کبوتران بی نشان در شهر شهیدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مردم نصف جهان امروز با 12 آلاله ی زهرایی وداع کردند؛ 12شقایقِ بی نشان؛ 12پرستوی مهاجر و 12ستاره درخشان در آسمان ایران اسلامی دلاورمردانی عاشورایی از نسل مالک و عمار و میثم.

در روزی که  زمین وآسمان، سوگوار پرواز غریبانه سوره کوثر و طوبای نجابت و مهربانی  است؛ در روزی که امیرمومنان علی(ع) و فرزندانش در غمِ فراقِ دختر بهترین خلق خدا بی صدا و پنهانی اشکِ غم می ریزند و در روزی که دل های پردردِ ما حیران نشانه ای  از  قبر بی نام و نشان مادرِ آب و آیینه است در  شهر شهیدان زمان به وقتِ لاله های پرپری است که از مادرِ  پهلوشکسته مان  فدایی شدن در  مسیر ولایت را آموختند.

  امروز، میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان عطر یاس های زهرایی گرفته است؛ راست قامتانی بی نشان که  به ما جاماندگان، ایستادگی و بصیرت در طریق دین و  وطن را یاد داده اند.

دلدادگانِ فاطمی از هر کوی و برزن به استقبال  پیکر هایِ پاکِ شهیدانِ دشت های کربلای ایران آمده اند تا آلاله های گمنام را تا آرامگاه ابدی بدرقه کنند.

به گفته محمدرضایی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان پس از تشییع شهدا در اصفهان، پیکر پنج شهید برای خاک سپاری به شهر های کاشان، فلاورجان، جرقویه، فریدونشهر و شاهین شهر انتقال  می یابد و پیکر هفت شهید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه کبوتران بی نشان در شهر شهیدان

بدرقه کبوتران بی نشان در شهر شهیدان