مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-07سياسي

همکاری های ایران و چین به صلح و ثبات منطقه و جهان کمک خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر ذوالقدر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با لیو جن چائو وزیر ارتباطات بین الملل حزب کمونیست چین که به دعوت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایران آمده است، - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار وزیر ارتباطات بین الملل چین، گفت: همکاری ها و تعاملات بین دو کشور به توسعه صلح و ثبات در منطقه و جهان کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر ذوالقدر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با لیو جن چائو وزیر ارتباطات بین الملل حزب کمونیست چین که به دعوت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایران آمده است، دیدار کرد و پیرامون مسائل مهم بین المللی و منطقه و گسترش همکاری ها و تقویت روابط ایران و چین گفتگو کرد.

در این دیدار ذوالقدر ضمن خوش آمدگویی به وزیر چین و هیأت همراه ارتباطات مجمع تشخیص مصلحت نظام و حزب حاکم چین که سابقه بیش از ده ساله پیداکرده است را مفید و راهگشا عنوان کرد و آن را در تعمیق روابط و گسترش همکاری های دو کشور ایران و چین به عنوان دو قدرت بزرگ آسیایی مؤثر دانست.

ذوالقدر در ادامه، به تشریح وظایف، ساختار و نقش مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرایند سیاست گذاری کلان در کشور پرداخت و گفت: این تعاملات می تواند به تعمیق و توسعه روابط دو کشور در سطح راهبردی و در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های ایران و چین به صلح و ثبات منطقه و جهان کمک خواهد کرد

همکاری های ایران و چین به صلح و ثبات منطقه و جهان کمک خواهد کرد