مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-03سياسي

پیش بینی اعتبار برای جاده مرگ در سفر رییس جمهور


فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه در حال حاضر برخی از پروژه های این شهرستان برای سفر دوم رییس جمهور به استان به طور قطع بسته نشده است، گفت: - احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به احصا پروژه های نیمه کاره این شهرستان در سفر دور دوم رییس جمهور به استان اظهار داشت: در حال حاضر برخی پروژه ها برای سفر دوم رییس جمهور به طورقطع بسته نشده است اما تلاش استاندار بر این است با رعایت عدالت همه شهرستان ها بهره مندی لازم و کافی را از این سفر داشته باشند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به پروژه ابهر به قیدار  گفت: خوشبختانه با عنایت ویژه استاندار این پروژه در این سفر لحاظ شده است به طوری که وی با اشاره به ساخت دومین گلخانه شیشه ای مدرن شمال غرب کشور در هیدج گفت: این پروژه یکی از پروژه هایی شاخص و بزرگ شهرستان است که هم زمان با سفر رییس جمهور به استان افتتاح می شود.

ذوالقدر با اشاره به پروژه نیمه کاره مدرسه فاطمه الزهرا  گفت: این پروژه 13 سال است که هنوز به سرانجام نرسیده است که در این سفر لحاظ می شود.

 فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه جمع بندی نهایی پروژه ها از سوی استانداری اعلام خواهد شد، افزود: برای پروژه های مهم و کلان استانی در این سفر اعتبارات خوبی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعتبار برای جاده مرگ در سفر رییس جمهور

پیش بینی اعتبار برای جاده مرگ در سفر رییس جمهور