مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-19سياسي

نکوداشت نقاش و معمار معاصر برگزار می شود/ اجرای یک موسیقی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، مراسم نکوداشت حسین محجوبی؛ نقاش و معمار برجستهِ معاصر به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و با حضور و سخنرانی جمعی از استادان و پژوهشگران نامدار کشور در تالار اجتماعات .

- مراسم نکوداشت حسین محجوبی نقاش و معمار شناخته شده کشورمان چهارشنبه بیست و نهم آذر به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشورمان برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، مراسم نکوداشت حسین محجوبی؛ نقاش و معمار برجستهِ معاصر به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و با حضور و سخنرانی جمعی از استادان و پژوهشگران نامدار کشور در تالار اجتماعات شهید مطهری (ره) انجمن برگزار می شود.

در این آیین که چهارشنبه 29 آذر 1402 برگزار خواهد شد، محمود شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، محمدحسین حلیمی استاد دانشگاه تهران، بهمن نامورمطلق استاد دانشگاه شهید بهشتی، محمدعلی رجبی دوانی عضو شورای مشاوران علمی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، محمد خراسانی زاده مدیرکل هنر های تجسمی وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی و پریسا شاد قزوینی استاد دانشگاه الزهرا سخنرانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت نقاش و معمار معاصر برگزار می شود/ اجرای یک موسیقی

نکوداشت نقاش و معمار معاصر برگزار می شود/ اجرای یک موسیقی