مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-08سياسي

دولت سیزدهم خط قرمز و آدم ویژه ندارد


امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه ارز ترجیحی فسادآور است و باید نسبت به آن رسیدگی شود، گفت: از خوبی های این دولت این است که خط قرمز و آدم ویژه ندارد و در برخورد با فساد جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر ظهر در خطبه های این هفته نمازجمعه ابهر با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی مبنی بر حرمت شکنی یکی از مجموعه های فرهنگی شهرستان، عنوان کرد: گزارش ها حاکی از برگزاری مجالس مختلط و حرام به بهانه گردشگری در این مجموعه وجود دارد.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه کسانی که در این قبیل مجموعه ها جمع می شوند گردشگر و توریست نیستند، ادامه داد: توریست یک تعریف و فرهنگ خاص خود را دارد به طوری که یک توریست به خاطر دیدن فرهنگ کشورها  مناطق موردنظر خود سفر می کند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما یک کشور اسلامی است، ادامه داد: اگر هنر داریم باید برای دیدن فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی خود توریست جذب کنیم.

مرادپور با تأکید بر اینکه کسی که مسئول است باید بیاید به مردم توضیح دهد که چرا نمی تواند با این قبیل مجموعه ها برخورد کند، اضافه کرد: درهای مجموعه های فساد که چندین بار اقدام به هنجارشکنی و بی توجهی به اخطارها در زمینه رعایت شئونات اسلامی می کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم خط قرمز و آدم ویژه ندارد

دولت سیزدهم خط قرمز و آدم ویژه ندارد