مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:522023-11-28سياسي

بیش از 10 هزار قطعه طیور در گیلان واکسینه شدند


به گفته رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، با همکاری دامپزشکی و سازمان بسیج سازندگی استان، 10هزار قطعه طیور در قالب طرح تجمیع خدمات دامپزشکی و به مناسبت هفته بسیج.

- سرهنگ احمد ابراهیمی رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه واکسینه کردن دام و طیور در ایام مختلف سال و با همکاری دامپزشکی استان انجام می شود، اظهار کرد: هر ساله با آغاز فصل پاییز و زمستان بخشی از دام و طیورها در روستاهای گیلان توسط بسیج سازندگی و با همکاری دامپزشکی انجام می شود.

  وی با اشاره به واکسینه شدن دام و طیور در اغلب شهرستان های گیلان به مناسبت هفته بسیج، گفت: در راستای تحقق طرح تجمیع خدمات دامپزشکی و در آخرین روز از هفته بسیج، خدماتی همچون معاینه رایگان و واکسیناسیون دامداران در شهرستان رشت و روستاهایی همچون موشنگاه، گلسرک، کچا و دهبنه انجام شد.

  رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به همکاری این سازمان به منظور مبارزه با انواع بیماری دامی و واکسیناسیون آنان در تمامی نقاط گیلان، افزود: در شهرستان ماسال نیز با همکاری دامپزشکی واکسیناسیون رایگان دام علیه بیماری شاربن و تب برفکی، سمپاشی بدن و نیوکاسل انجام شد و این روند ادامه دار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 10 هزار قطعه طیور در گیلان واکسینه شدند

بیش از 10 هزار قطعه طیور در گیلان واکسینه شدند