مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-11اقتصادي

کمبود کنجاله سویا پای مرغداران را به بازار سیاه کشاند


رییس اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار خراسان رضوی گفت: تولیدکنندگان مرغ با کمبود کنجاله سویا رو به رو بوده و به اجبار آن را در بازار سیاه بالاتر از قیمت مصوب خریداری می کنند.

- رییس اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار خراسان رضوی مطرح کرد کمبود کنجاله سویا پای مرغداران را به بازار سیاه کشاند ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار خراسان رضوی گفت: تولیدکنندگان مرغ با کمبود کنجاله سویا رو به رو بوده و به اجبار آن را در بازار سیاه بالاتر از قیمت مصوب خریداری می کنند.

سید حسین موسوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تولید تخم مرغ در استان اظهار کرد: در خراسان رضوی روزانه 450 تن تخم مرغ تولید می شود که مصرف روزانه 200 تن است و روزی 250 تن مازاد بر نیاز استان تولید تخم مرغ داریم.

این رقم در چند سال گذشته ثابت بوده و تغییری نکرده است.

وی افزود: خراسان رضوی دومین استان تولیدکننده تخم مرغ در کشور بوده و در سالیان گذشته نیز منبع تامین تخم مرغ برای برخی از استان ها از جمله خراسان جنوبی، کرمان، استان های شمالی و تهران بوده است.

کاهش 26 رصدی سهم خراسان رضوی از صادرات تخم مرغ کشور رییس اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار استان با اشاره به اینکه خراسان رضوی رتبه اول صادرات تخم مرغ کشور را در اختیار دارد، افزود: در پنج سال گذشته بیش از 60 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کنجاله سویا پای مرغداران را به بازار سیاه کشاند

کمبود کنجاله سویا پای مرغداران را به بازار سیاه کشاند