مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 23:152023-11-29فرهنگي

کشف هزارساله با تازه هایی از پوراحمد و بیضایی


خاکسپاری پروانه معصومی، واگذاری عواید ناشی از وصول مالیات ها به صندوق هنر، اکران آخرین ساخته کیومرث پوراحمد، معرفی داوران شب عکس تئاتر، جایزه بهترین فیلم و بازیگر جشنواره هند برای ایران، - غریبه و مه بیضایی در سنگاپور، سریال جدید شبکه سه، شناسایی میراث ایرانی های مهاجر در روسیه و کشف ده ها مومیایی 1000ساله از اخبار فرهنگی هنری 8 آذرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز چهارشنبه هشتم آذرماه، مراسم خاکسپاری پروانه معصومی با حضور برخی هنرمندان، خانواده و نزدیکان این هنرمند در امامزاده ابوطالب تهران برگزار شد.

واگذاری عواید ناشی از وصول مالیات ها به صندوق هنر همچنین محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، اعلام کرد که عواید ناشی از وصول مالیات های هنرمندان به صندوق هنر واگذار می شود.

آخرین ساخته کیومرث پوراحمد به خانه ها رسید فیلم سینمایی پرونده باز است آخرین ساخته کیومرث پوراحمد از چهارشنبه اکران آنلاین شد.

معرفی داوران شب عکس تئاتر در ادامه، داوران بخش مسابقه نخستین جشنواره شب عکس تئاتر معرفی شدند.

غریبه و مه بیضایی در سنگاپور در خبری هم اعلام شد که فیلم سینمایی غریبه و مه ساخته بهرام بیضایی با بازی پروانه معصومی در جشنواره فیلم سنگاپور به نمایش گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف هزارساله با تازه هایی از پوراحمد و بیضایی

کشف هزارساله با تازه هایی از پوراحمد و بیضایی