مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:112023-11-26اقتصادي

100 شناور پشتیبانی سکوهای نفتی به نوسازی نیاز دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محمودی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور امروز در بازدید از بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشو با حضور در بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور از توانمندی ها، ظرفیت ها و پروژه های در دست اجرای این مجتمع عظیم صنعتی، بازدید کرد.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور در جریان این بازدید نشست مشترکی نیز با مدیرعامل و سایر مدیران ایزوایکو برگزار کرد.

در ابتدای این نشست دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره ایزوایکو با ارائه گزارشی کامل از توانمندی ها، ظرفیت ها و پروژه های انجام شده و در دست انجام پرداخت و سپس حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای توسعه زیرساخت های صنعت دریایی کشور پرداختند.

محمودی در جریان این بازدید ضمن اشاره به پویایی و پیشرفت ایزوایکو در دو سال گذشته و همچنین اشاره به نیاز ناوگان حمل و نقل دریایی کشور به نوسازی ظرف پنج سال آینده بیان داشت: امروز فرصتی پیش آمد تا از مجتمع ایزوایکو بازدیدی داشته باشیم، الحمدلله فعالیت در کارخانه گسترش پیدا کرده و فعال هست لیکن باز انتظار بر این است که سفارشات افزایش پیدا کند.

شرکت های بزرگ کشتی رانی باید کمک کنند و ظرفیت های خالی این کارخانه ها که اشتغال بزرگی را برای کشور و استان خواهند داشت را از سفارشات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 شناور پشتیبانی سکوهای نفتی به نوسازی نیاز دارند

100 شناور پشتیبانی سکوهای نفتی به نوسازی نیاز دارند