مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-13اقتصادي

سواحل ایران همچنان منتظر کشتی کروز


قیمت کشتی های کروز بسته به نوع آنها متفاوت است که طبیعتا کشور ما امکان زیادی برای خرید انواع خیلی گران قیمت آنها را ندارد، اما با اجاره آنها می توان صنعت گردشگری کشور را رونق بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه توانا: کشتی های کروز از مهم ترین کشتی های مسافربری جهان هستند که به منظور جابه جایی مسافر به تعداد بالا و برای مقاصد گردشگری و تفریحی استفاده می شوند.

این کشتی ها که امروزه به عنوان معروف ترین جاذبه های گردشگری دریایی شناخته می شوند دارای امکانات رفاهی متعدد و بی نظیری هستند که بسته به نوع آن ها متفاوت است.

سوییت ها و اتاق های مجلل، رستوران، کتابخانه، فروشگاه، سالن ورزشی، سالن سینما و تئاتر، زمین های بازی مثل تنیس، سالن بولینگ، سرسره های آبی، پارک سرسبز تنها بخشی از امکانات این کشتی های غول پیکر هستند.

مجلل بودن این کشتی ها به همراه اندازه بزرگشان فرصتی را برای صاحبان آنها ایجاد کرده اند که به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.

طبیعتا کشورهای دارای این کشتی ها نیز دارای بخش گردشگری پیشرفته و سودآوری هستند که سهم زیادی از تولید ناخالص خود را از طریق این صنعت کسب می کنند.

کولاک کشتی های کروز! در حال حاضر بیش از 60 خط سفر دریایی در صنعت کروز وجود دارد که در مجموع 430 کشتی را اداره می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل ایران همچنان منتظر کشتی کروز

سواحل ایران همچنان منتظر کشتی کروز