مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-25اقتصادي

الفتی نیا مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب شد


در مراسمی با حضور معاون توانیر، استاندار و جمعی از مدیران صنعت آب و برق کرمانشاه، جعفر الفتی نیا به عنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب معرفی و از زحمات علی اسدی مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی شد.

- ایسنا/کرمانشاه در مراسمی با حضور معاون توانیر، استاندار و جمعی از مدیران صنعت آب و برق کرمانشاه، "جعفر الفتی نیا" به عنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب معرفی و از زحمات علی اسدی مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی شد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز(چهارم آذر) در این نشست از اهمیت انرژی خصوصا انرژی پاک مانند برق در زندگی افرد جامعه، فعالیت های اقتصادی و .

یاد کرد و افزود: رشد و پیشرفت بدون وجود انرژی مانند برق میسر نیست.

وی از دشواری تامین برق یاد کرد و گفت: در کنار تمرکزی که بر تولید برق داریم، باید برای اصلاح فرهنگ مصرف برق نیز اقداماتی انجام شود.

استاندار کرمانشاه معتقد است، برای مصرف بهینه برق نباید صرفا بر مصادیق ساده و تکراری صرفه جویی تمرکز کنیم، بلکه بهینه سازی در کل فرآیند تولید، توزیع و مصرف برق در کشور ضروری است.

صحرایی همچنین رفت و آمد مدیران را طبیعت کار اداری برشمرد و یادآور شد: مدیران باید رضای خدا و خدمت به مردم را دو اولویت اصلی کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الفتی نیا مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب شد

الفتی نیا مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب شد