مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-17بين الملل

رسانه عبری: تداوم جنگ و حمله کورکورانه، اسیران را به کام مرگ می کشاند


روزنامه هاآرتص امروز (یکشنبه) در گزارشی با انتقاد از حملات کورکورانه ارتش رژیم صهیونیستی، اظهار کرد که حملات این رژیم به نوار غزه جان اسرای صهیونیستی را که در اختیار حماس قرار دارند، - تجمع در تل آویو در اعتراض به انفعال نتانیاهو در آزادسازی اسرا روزنامه هاآرتص امروز (یکشنبه) در گزارشی با انتقاد از حملات کورکورانه ارتش رژیم صهیونیستی، اظهار کرد که حملات این رژیم به نوار غزه جان اسرای صهیونیستی را که در اختیار حماس قرار دارند، به خطر انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری هاآرتص در گزارش امروز خود به واقعه روز جمعه اشاره کرد که در آن سه اسیر صهیونیست که پس از 10 هفته از کنترل حماس گریخته بودند، در نهایت با اشتباه و شلیک مستقیم ارتش رژیم صهیونیستی، کشته شدند.

در گزارش این روزنامه آمده است: نمی توان از پیام این حادثه وحشتناک چشم پوشی کرد؛ اینکه اسرای در اختیار حماس با حملات ارتش اسراییل و تداوم درگیری ها، در خطر هستند.

این روزنامه همچنین اذعان کرده است که این واقعه نشان می دهد نظامیان صهیونیست در حملات خود میان نیروهای مسلح حماس و غیرنظامیان فلسطینی تمایزی قائل نیستند و این حمله کورکورانه این بار به قیمت جان خود صهیونیست ها تمام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: تداوم جنگ و حمله کورکورانه، اسیران را به کام مرگ می کشاند

رسانه عبری: تداوم جنگ و حمله کورکورانه، اسیران را به کام مرگ می کشاند