مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-28ورزشي

تشریفاتی، اما حیثیتی/ شاگردان رحمتی به دنبال خداحافظی پایان خوش آسیایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا 2023 علی رغم انتظار ها چندان جذاب دنبال نشد علی الخصوص برای نمایندگان ایران که 2 بازی کم گل و نه چندان جذاب را به نمایش گذاشتند، - تیم فوتبال نساجی در حالی امشب در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران میزبان مومبای سیتی خواهد بود که 70 روز از آخرین برد تیم محبوب قائمشهری می گذرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا 2023 علی رغم انتظار ها چندان جذاب دنبال نشد علی الخصوص برای نمایندگان ایران که 2 بازی کم گل و نه چندان جذاب را به نمایش گذاشتند، هرچند در نهایت نتایج باب میل سپاهان و پرسپولیس شد.

در ادامه رقابت های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، شب گذشته 2 نماینده فوتبال ایران مقابل حریفانشان قرار گرفتند؛ سپاهان در ورزشگاه آزادی موفق شد با وجود 2 بازیکن اخراجی به سختی با نتیجه یک بر صفر از سد نیروی هوایی عراق بگذرد و با شکست این تیم مسیر صعودش را هموارتر کنند.

پرسپولیس نیز همچنان روی ریل بی میلی برای پیروزی و گلزنی پیش می رود و شب گذشته علی رغم اینکه النصر 80 دقیقه 10 نفره بازی کرد نتوانست توپی را از خط دروازه حریف رد کند و این بازی نیز با نتیجه بدون گل به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریفاتی، اما حیثیتی/ شاگردان رحمتی به دنبال خداحافظی پایان خوش آسیایی

تشریفاتی، اما حیثیتی/ شاگردان رحمتی به دنبال خداحافظی پایان خوش آسیایی